המגוון האין סופי של אפיקי הפרסום לא עושה לכולנו את החיים קלים, בעיקר אם נוסיף את העובדה שהזירה האינטרנטית פתחה עבורנו את שעריה ומפעם לפעם מציעה לנו עוד ועוד אפיקי פרסום ממוקדים ומפולחים היטב. לעיתים נראה כי לא נותר לנו ברירה, אלא לרתום את העגלה לדהור לעבר קדמת הטכנולוגיה. אז נכון שכל בעל עסק רוצה נוכחות מרשימה ברשת, אולם לא כולם מכירים את כל האופציות בזירה האינטרנטית, ולכן ריכזנו עבורכם את הדרכים הכי מתקדמות לשיווקי העסק באינטרנט.

  1. נתחיל באתר אינטרנט מרשים

אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי מספר 1, אליו יכנסו אנשים שמעוניינים לעשות איתכם עסקים כדי לקבל מידע אודות החברה שלכם. חשוב להתאים את עיצוב האתר והמסרים על פי אופי פעילות החברה, לחדד מסרים, להניע את הגולש לפעולה (ליצור קשר או להשאיר פרטים) במטרה  להשיג את המטרות העסקיות של העסק.

  1. ניהול בלוג והפצת תכנים – זה עובד!

אז אחרי שבניתם אתר מרשים, זה הזמן לנהל בו בלוג שייתן לגולשים ערך מוסף. כתיבת תכנים בבלוג יעילים לשתי מטרות עיקריות: לקידום האתר בגוגל באופן אורגני ואפשרות להיות "גורו" בתחום שלכם על ידי העברת מסרים לגולש.

  1. קידום אורגני ברשת שיטיס לכם את האתר למיקומים ראשונים

קידום אורגני הוא כלי שיווק נהדר שיאפשר לכם להגיע לדף הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל בכמה שיותר ביטויים רלוונטיים לתחום שלכם. את הקידום האתר, מומלץ לבצע על ידי חברות קידום איכותיות שיבצעו מגוון פעולות שיסייעו לכם לככב בדף הראון של גוגל ולקבל פניות רלוונטיות.

  1. קידום ממומן ב Google Adwords

קידום ממומן מאפשר לכם להופיע בדף הראשון של גוגל באופן מידי ללא המתנה. אפשרות זאת נעשית על ידי רכישת "בנק" קליקים, כלומר התשלום נעשה פייר הקלקה של גולש. התמחור עובד בצורה פשוטה – לכל מילה או צמד ביטויים יש עלות שיכולה לנוע בין 0.20 אג' לבין עשרות שקלים. ככל שהמילה תהיה יותר מבוקשת, כך היא תעלה יותר. לדוגמא – "ביטוח רכב" הוא ביטוי מבוקש ולכן הוא יעלה עשרות שקלים להקלקה.

  1. קידום ברשתות חברתיות

להקים דף עסקי בפייסבוק כל אחד יכול ובקלות, אולם האתגר הוא- ניהול הדף בצורה נכונה כדי שהוא יהיה אפקטיבי ויביא תוצאות. חברה לקידום ברשתות חברתיות תוכל להשיג לכם לידים איכותיים באמצעות קמפיינים ממומנים, ממוקדים ומפולחים על פי קהל היעד שלכם.

  1. Remarketing / שיווק מחדש – זה שעוקב אחריכם לכל מקום

Remarketing מאפשר לכם להחזיר לקוחות שביקרו באתר שלכם באמצעות "רדיפה". הפרסום נעשה באמצעות מודעות של גוגל, כך שהבאנר שלכם עם קישור לאתר יקפוץ לגולש המבקר באתרי חדשות מובילים כדוגמת –  mako, ynet וכו'.

  1. שמרו על קשר עם הלקוחות

רשימת תפוצה היא כלי נהדר לשמור על קשר עם לקוחות שרכשו מוצר, או התעניינו בשירות שלכם. תוכלו לאסוף מיילים על ידי עידוד הלקוחות להשאיר מייל דרך האתר או דרך רשתות חברתיות, אבל אל תשכחו להיות בקשר – בעיקר בחגים וכשיש לכם מבצעים מעניינים.

  1. הופיעו בפורטלים ובאתרים שונים

יש לא מעט פורטלים ואתרים שונים הצמאים לתכנים מקצועיים, זה הזמן שלכם לכתוב מאמר על התחום שלכם ולפרסם אותו באתרים אלו. בצורה זאת תוכלו לקבל חשיפה מגולשים, למתג את העסק שלכם והגדיל את החשיפה למוצר/ שירות שלכם.

לסיכום, כל פעילות ברשת היא מקפצה להצלחה, אולם היא צריכה להיעשות בצורה מקצועית כדי שתאפשר לכם בשורה תחתונה לקבל לידים טובים, ובכך להגדיל את מכירות החברה. סיוע בחברת קידום מקצועית תאפשר לכם בחירה באפיק פרסום המתאים לאופי העסק שלכם ולקהל היעד.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Meet Our Amazing Team

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority
have suffered alteration, by injected humour, or new randomised words.

pic

JOHNATHAN HAWKINS

Head of SEO

Johnathan is our co-founder and has developed search strategies for a variety of clients from international brands to medium sized businesses for over five years.

pic

ALEXANDRA SMITHS

SEO Specialist

Graduating with a degree in Spanish and English, Alexandra has always loved writing and now she’s lucky enough to do it as part of her new job inside our agency.

pic

RICHARD JOHANSON

Marketing Manager

Richard first fell in love with digital marketing at university. He loves to learn, and looks forward to being part of this exciting industry for many years.