בעידן הדיגיטלי של היום, חשוב לפנות למשרד פרסום, המכיר היטב את התחום ויודע באילו כלים להשתמש על מנת לספק לכל לקוח את המענה הנדרש לו וגם לנצל את אותם כלים בצורה הטובה ביותר. STG, משרד פרסום המתמחה בדיוק בזה, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה כדי לקבל את הפתרונות הנדרשים לעסק. מהם עשרת הדברות של משרד הפרסום בימינו? הנה:

  • נוכחות דיגיטלית היא חובה – מכיוון שהאינטרנט הוא כוח ומכיוון שגם הוא מהווה אמצעי בלתי נפרד, כיום מחיינו, חשוב, כחלק מההליך הפרסומי, לשים דגש על נוחות דיגיטלית. המשמעות לכך היא בניית אתר לעסק וקידומו בצורה הנכונה.
  • אתר מותאם נכון – על האתר שבונים להיות מתאים לכל הפלטפורמות הקיימות. קרי: למחשב השולחני ולמחשב הנייד, לטלפון החכם (אנדרואיד ואייפון) וגם לטאבלט.
  • בניית אתר באמצעות מערכות ניהול וממשקים פשוטים ונוחים למשתמש – משרד פרסום המתמחה בשיווק דיגיטל, האחראי בין היתר על קידומו של הלקוח באמצעות המדיה הדיגיטלית, חייב לדאוג לספק ללקוח מערכת ניהול אתר קלה ונוחה, שהוא עצמו יוכל לעדכן באופן שוטף את האתר שלו בכל רגע שירצה.
  • אתר שגוגל מבין – כחלק מקידום האתר, יש להשקיע גם בכל הקשור לענייני הקידום במנוע החיפוש, בגוגל, על מנת להבטיח בעתיד את הופעתו וחשיפתו בפני כמה שיותר גולשים. אתר שמקודם כראוי על ישי משרד הפרסום וחברת הקידום יהיה בעמודים הראשונים במנוע החיפוש ואף גם במקומות הראשונים.
  • ניצול הרשתות החברתיות – חובה לחשוף את הלקוח גם דרך הרשתות החברתיות ולנצל את הכוח הרב שלהן. כל משרד פרסום יודע שחשיפתו של העסק בפייסבוק, למשל, דרך עמוד עסק מותאם לו, יכולה להביא להצלחה רבה יותר ומכאן גם להכנסות גבוהות יותר.
  • פנייה ישירה ללקוח והנעה לפעולה – חשוב שכל פנייה של משרד הפרסום אל הלקוחות הפוטנציאליים תעשה באופן ישיר, בגובה העיניים וגם תכלול הנעה לפעולה כדי לעודד אותו לרכוש את המוצר שאותו מפרסמים או להזמין את השירות הרלוונטי. פנייה כזו מעלה את הסיכוי שהוא אכן יעשה זאת.
  • בלוגים – גם הבלוגים כיום מהווים פלטפורמה פרסומית, שיווקית מצוינת שיכולה לחשוף את העסק ללקוחות רבים. על משרד הפרסום לייצר עבור העסק, שאותו הוא מפרסם, בלוג שבו הוא יוכל להעלות תכנים הרלוונטיים לו, תכנים שיחשפו בצורה יצירתית ומיוחדת את המוצרים, את השירותים שלו ואת כל מה שהוא מציע.
  • קידום אורגני מתן דגש לשילוב של ביטויים נכונים בתוכן ואלמנטים אחרים שיעזרו בקידום האתר בגוגל יכול לעזור לא מעט לעסק ולחשוף אותו כמה שיותר. ואת זה כדאי לתת למומחים לעשות כדי להגיע לתוצאות הרצויות.
  • שיתופי פעולה עם אתרים אחרים זוהי הזדמנות מצוינת להגיע לקהלים נוספים וליהנות מלקוחות חדשים.
  • מקצועיות, עמידה בזמנים ושירות ברמה גבוהה כל אלה צריכים להיות הקווים המנחים כיום כל משרד המתמחה בשירותי פרסום, שרוצה להציע ללקוחות שלו את הטוב ביותר.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Meet Our Amazing Team

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority
have suffered alteration, by injected humour, or new randomised words.

pic

JOHNATHAN HAWKINS

Head of SEO

Johnathan is our co-founder and has developed search strategies for a variety of clients from international brands to medium sized businesses for over five years.

pic

ALEXANDRA SMITHS

SEO Specialist

Graduating with a degree in Spanish and English, Alexandra has always loved writing and now she’s lucky enough to do it as part of her new job inside our agency.

pic

RICHARD JOHANSON

Marketing Manager

Richard first fell in love with digital marketing at university. He loves to learn, and looks forward to being part of this exciting industry for many years.