קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל נחשב כיום לאפיק פרסום הנפוץ והממיר ביותר מבין כל אפיקי הפרסום הקיימים וניתן להבין למה. כ- 95% מכלל הגולשים משתמשים במנוע החיפוש של גוגל לצורך חיפוש שירותים או מוצרים שונים, ולכן אם האתר שלכם יופיע בדף הראשון עם נוכחות מרשימה ומסרים נכונים, סביר להניח שהגולש יכנס לאתר שלכם וייחשף לאתר שלכם. בזירת אינטרנטית שכזאת, כל אחד רוצה להציג בגאווה את האתר שלו במקום ראשון, ולכן זה הזמן שלכם לפנות לחברת קידום אתרים כדי להתחיל לחשוף את האתר שלכם ללקוחות פוטנציאלים.

את קידום האתר מומלץ לתכנן כבר בשלב הראשוני, כלומר כבר בתהליך בניית האתר, על מנת שהוא יהיה בנוי בצורה נכונה שתקל לאחר מכן את מלאכת קידום האתר. בתהליך בניית האתר מטמיעים תוספים מיוחדים, מתאימים את כתובת ה YRL (כתובות העמודים) למנועי החיפוש של גוגל ומבצעים מגוון פעולות להכנת האתר לקידום.

אז בואו נראה את 2 האופציות הפופולריות לקידום האתר:

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני נקרא גם SEO (ראשי תיבות של Search Engine Optimization). בשיטה זאת מבצעים אופטימיזציה למנועי החיפוש של גוגל על פי הדרישות המשתנות מפעם לפעם בהתאם לרגולציה של גוגל. כמו כן, מקדם אתרים מבצע מגוון פעולות טכניות כגון – הוצאה והכנסה של קישורים, כתיבת תכנים וכו', במטרה להציג את האתר בגאווה בדף הראשון של גוגל. פעולת קידום האתר היא אתגר לא פשוט עבור מקדם אתרים, הרי כולם כולל המתחרים שלכם מעוניינים להיות בדף הראשון לקטוף את תשומת לב של הגולשים ולכן מדובר בעבודה מקצועית, אורגנית ועקבית שתאפשר בסופו של דבר להגיע למיקום נחשק.

קידום אתרים ממומן

קידום ממומן נעשה על ידי קמפיין ממוקד באמצעות Google Adwords. השיטה אומנם נשמעת פשוטה, אולם היא טומנת בחובה עבודה קשה כדי להגיע לתוצאות טובות לצד חיסכון בעלויות. בתהליך קידום ממומן רוכשים חבילת הקלקות, כלומר לכל הקלקה (חשיפה של לקוח) משלמים כסף. מחיר ההקלקות נקבעים על פי פופולריות המילה או הביטוי והם נעים בין 0.20 אג' ויכולים להגיע גם לעשרות שקלים. מילה או צמד מילים נפוצים כגון – "עורך דין פלילי" יכולים להגיע לסכומים גבוהים במיוחד ולכן במקרים אלו יש צורך להשקיע תקציב גדול יותר.

כאן נכנס לתמונה מקדם אתרים ומנסה למקסם את התקציב הקיים בעזרת אופטימיזציה נכונה, כלומר שילוב של מילים "זולות" יותר ונפוצות שעלותן נמוכה, אולם הן עדין מילים שמחפשים כמו למשל "ביטויי זנב ארוך", שהוא ביטוי של כמה מילים יחד. לדוגמא – "נסעתי באדום מה עלי לעשות" זה ביטוי מצוין שיכול להוביל לאתר של עורך דין בתחום התעבורה וכאשר לקוח יגיע לאתר של אותו עורך דין, סביר להניח שהוא זקוק לו.

לסיכום, קידום אתרים היא לא עבודה אלא תהליך שלוקח זמן, ולכן מומלץ כבר בעת בניית האתר לערב חברה לקידום אתרים שתיכנס לעניינים ותתחיל לבצע את עבודת הקידום. ההמלצה היא כמובן לבחור בחברה לקידום אתרים המציעה גם את בניית האתר, כך מלכתחילה האתר יהיה בנוי על פי דרישות גוגל.  

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Meet Our Amazing Team

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority
have suffered alteration, by injected humour, or new randomised words.

pic

JOHNATHAN HAWKINS

Head of SEO

Johnathan is our co-founder and has developed search strategies for a variety of clients from international brands to medium sized businesses for over five years.

pic

ALEXANDRA SMITHS

SEO Specialist

Graduating with a degree in Spanish and English, Alexandra has always loved writing and now she’s lucky enough to do it as part of her new job inside our agency.

pic

RICHARD JOHANSON

Marketing Manager

Richard first fell in love with digital marketing at university. He loves to learn, and looks forward to being part of this exciting industry for many years.