אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי נהדר למינוף מכירות החברה, וניתן לומר כי הוא מעין חלון ראווה של כל עסק. בעידן המודרני ישנה חשיבות רבה לנראות האתר, הרי אליו נכנסים מידי יום גולשים שונים המעוניינים לדלות מידע, לרכוש מוצרים, להתקשר עם החברה, להוריד טפסים, לקרוא כתבות ולבצע מגוון פעילויות שונות בהתאם לאופי האתר. הצורך בבניית אתר אומנם קיים כבר מזה עשור ואף יותר, אולם ההתפתחות המסחררת בתחום בניית אתרים מביאה צורך מפעם לפעם להתעדכן בעיצובים החדשניים ובמערכות המתקדמות שיאפשרו לכל חברה להציג את עצמה כחדשנית ומובילה בתחומה.

אז מתי הגיע הרגע לבנות אתר?

חברה בהקמה – כל מי שנמצא בתחילת דרכו העסקית מתחיל מבניית אתר תדמיתי ובצדק, הרי אם העסק לא מופיע ברשת הוא לא קיים, כן כך מדברת אלינו הזירה האינטרנטית. אולם, שלב בניית האתר חייב להיות רק לאחר שגיבשתם תכנית עסקית המפרטת את שירותי או מוצרי החברה ואת המסרים שתרצו להעביר לגולש.

אתר ישן – אתר בטכנולוגיה ישנה לא יעביר מסר של חברה חדשנית, ולכן אם אתר החברה נבנה לפני למעלה מ – 3-5 שנים, זה הזמן לשדרג אותו לחדש וליהנות מנראות מרשימה ברשת.

אתר שאינו מותאם למובייל – כיום למעלה מ – 80% מהגולשים מבצעים זאת דרך המובייל. אתר שאינו מותאם לא יציג את המידע בצורה מיטבית לגולש, הטקסט יהיה קטן, המסך יזוז לצדדים ובקיצור הלקוח לאחר כמה שניות ייצא מהאתר ויעבור לאתר הבא שאולי יציג לו חווית גלישה טובה יותר. כמו כן, אתר שאינו מותאם למובייל ירד בדירוג התוצאות בגוגל, הרי גוגל מעוניינת להציג ללקוחות תוצאות איכותיות.

מערכת ניהול מסובכת – מערכת ניהל ידידותית תוכל לחסוך לכם זמן יקר וכסף. תוכלו לתפעל את האתר באופן עצמאי, אם זה לעלות כתבות, לשנות טקסטים, להוסיף מוצרים ועוד. מערכת ניהול וורדפרס היא הידידותית ביותר למשתמש, ולכן זה הזמן לשדרג את האתר במידה והנכם מתקשים לתפעל אותו.

אתר שאינו מונגש – חוק הנגישות קובע כי כל אתר חייב להיות מונגש עבור בעלי מוגבלויות, כיוון שגם להם מגיע לגלוש בצורה נוחה ולקבל מידע. רק לסבר את האוזן, אוכלוסיית המוגבלים מונה כ- 25% מהאוכלוסייה, כך שבשדרוג האתר תוכלו להגדיל את קהל היעד שלכם.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Meet Our Amazing Team

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority
have suffered alteration, by injected humour, or new randomised words.

pic

JOHNATHAN HAWKINS

Head of SEO

Johnathan is our co-founder and has developed search strategies for a variety of clients from international brands to medium sized businesses for over five years.

pic

ALEXANDRA SMITHS

SEO Specialist

Graduating with a degree in Spanish and English, Alexandra has always loved writing and now she’s lucky enough to do it as part of her new job inside our agency.

pic

RICHARD JOHANSON

Marketing Manager

Richard first fell in love with digital marketing at university. He loves to learn, and looks forward to being part of this exciting industry for many years.