קידום אתרים אורגני מעסיק כל מי שזה עתה סיים לבנות אתר אינטרנט מרשים ומעוניין לחשוף את האתר לגולשים רבים הזקוקים למידע ולשירותים המוצעים באתר. במקרה זה, עומדות בפני בעלי האתר שתי אפשרויות לקידום האתר: האחת היא לקדם את האתר על ידי קידום ממומן, והשנייה היא דרך קידום אורגני. בשני המקרים הללו חשוב להיעזר במקדם אתרים המכיר היטב את רזי התחום, הרי קידום הוא תפקיד השייך למומחים, וכמו שלא יעלה על דעתנו לבצע טיפול לרכב ללא מוסכניק מורשה, כך הדבר דומה לקידום האתר.

קצת על קידום אורגני

מטרת קידום אורגני להביא את האתר לחשיפה מרבית במנוע החיפוש של גוגל בכל ביטוי אפשרי הקשור לתחום שבו עוסקת החברה. גולשים יכולים לחפש שירותים, מוצרים או מידע מסוים המופיע באתר על ידי הקלקת מילים וצמדי מילים שונים בשורת החיפוש של גוגל, ולכן האתגר הוא למצוא את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לתחום המבוקש. קידום אורגני נמצא לאחר התוצאות הממומנות, כלומר אחרי התוצאות המופיעות כ- "מודעה", והוא למעשה אופטימיזציה למנועי החיפוש הדורשת ממקדם אתרים למצוא את המילים הרלוונטיות ולבצע מגוון פעילויות יום יומיות כדי לקדם את כל הביטויים שנבחרו מראש. הפעילויות כוללות את הכנת האתר לקידום, שיפור והזנת תכנים רלוונטיים, הוצאת קישורי פנים וחוץ בצורה מאוזנת ועוד מיני פעילויות מאתגרות שונות.

מתי כדאי להתחיל קידום אורגני?

קידום אורגני הוא תהליך מכל המשתמע מכך, וזאת בניגוד לקידום ממומן שבו בוחרים את התקציב וכבר באותו היום האתר נמצא בתוצאות החיפוש, ולכן קידום אורגני יש להתחיל כבר בשלב בניית האתר. בתהליך בניית האתר מכינים את עץ האתר, תגיות, כתובות URL ובכלל את המבנה כולו למנוע החיפוש של גוגל, במטרה לייעל את תהליך הקידום. ולכן, אם בחרתם לקדם את האתר באופן אורגני, מומלץ כבר בשלב בניית האתר לערב מקדם אתרים שיוכל להנחות את החברה שבונה את האתר כיצד לחלק את הדפים ולהכין בקפידה את האתר לקידום אורגני.

אם כך, נראה כי קידום אורגני היא משימה קשה, היא דורשת מחשבה יצירתית לצד עבודה מרובה השייכת למומחים. אנו ב- SEO-VIP נדאג להתאים עבורכם את האתר לקידום, מה שייעל את קידום האתר ויביא לתוצאות טובות.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Meet Our Amazing Team

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority
have suffered alteration, by injected humour, or new randomised words.

pic

JOHNATHAN HAWKINS

Head of SEO

Johnathan is our co-founder and has developed search strategies for a variety of clients from international brands to medium sized businesses for over five years.

pic

ALEXANDRA SMITHS

SEO Specialist

Graduating with a degree in Spanish and English, Alexandra has always loved writing and now she’s lucky enough to do it as part of her new job inside our agency.

pic

RICHARD JOHANSON

Marketing Manager

Richard first fell in love with digital marketing at university. He loves to learn, and looks forward to being part of this exciting industry for many years.

נגישות