קידום אתרים בכמה מילים הוא: זירה תחרותית שבה נלחמים מקדמי אתרים כדי להוביל את האתר של לקוחותיהם לדף הראשון בכמה שיותר ביטויים. התחרות הגדולה על המקום הראשון היא ברורה, הכי כל עסק מעוניין שהאתר הנוצץ והיפה שלו יהיה בדף הראשון של גוגל ואפילו במקום הראשון, ולכן העבודה כאן לא פשוטה רבותיי. יחד עם זאת, מקדם אתרים מקצועי אומנם לא יבטיח לכם הרים וגבהות, אבל יעשה כל שביכולתו לעבוד בצורה עקבית ומקצועית כדי לטפס מעלה, אבל גם יתחזק את התוצאה לטווח הארוך.

מומחה לקידום אתרים הוא בעל מקצוע לכל דבר, ממש כמו מנעולן או חשמלאי המכיר היטב את הטקטיקות והאפשרויות לתקן משהו מסוים. אולם, בשונה מכך, קידום אתרים הוא תחום מאתגר לטווח ארוך ולא משהו נקודתי. בין היתר, מקדם אתרים מכיר היטב את "שפת" המנועים של גוגל והוא מתנהל לפיהם כדי לאפשר להם להבין שמדובר באתר איכותי שכדאי לגוגל להציג במקום הראשון.

רגע, אז איך עובד מנוע החיפוש של גוגל?

חברת גוגל מציעה מנוע חיפוש ממוקד המאפשר לכל גולש לקבל תוצאות מדויקות ואיכותיות על פי מה שחיפש. במנוע החיפוש הגולש יוכל להקליד צמד ביטויים, לשאול שאלות, לחפש מידע על אישיות מסוימת, לחפש מוצרים בווריאציות שונות וכו'. למעשה, חברת גוגל לומדת יום יום את פעילות הגולשים ובכך משפרת מפעם לפעם את תוצאות החיפוש. חברת גוגל תעדיף לשים עבור הגולש בתוצאות האורגניות תוצאות איכותיות, כלומר אתרים בעלי דירוג גבוה, ולכן כאן נכנס לתמונה מקדם אתרים ודואג שהאתר שלכם יהיה בעל דירוג גבוה וכך גוגל תציג את האתר שלכם בתוצאות הראשונות.

שאלת המיליון דולר – אז איך מגיעים לדירוג גבוה של אתר?

התשובה היא – מומחיות, טקטיקות מיוחדות ומגוון כלים שיאפשרו לגוגל להבין כי מדובר באתר עם ערך מוסף גבוה ששווה לו לתת לגולש את התוצאה, כיוון שהיא הכי איכותית. מהן הטקטיקות? בואו נראה.

סידור הקוד באתר – מאפשר לאלגוריתם של גוגל לקרוא היטב את האתר ולתת לו דירוג טוב. הסידור כולל את עמודי האתר הפנימיים וכתובת URL.  

קישורים איכותיים – קישורים משפיעים כ 25% על תהליך הקידום, הם יהיו פנימיים וחיצוניים בצורה מאוזנת, כדי להראות לגוגל שמדובר באתר פופולרי.

הזנת תכנים איכותיים – הזנת תכנים איכותיים מועילים רבות לקידום האתר, מה שמראה פעילות, אולם חשוב שאלו יהיו תכנים בעלי ערך מוסף לגולש.

אופטימיזציה – מקדם מומחה יבצע מחקר מילות מפתח הרלוונטיות לתחום שלכם על פי פופולריות וחיפוש הגולשים. לאורך כל הדרך המקדם יתמקד במילים אלו במטרה לקדמם לדף הראשון.

ייעוץ ודוחות – לאורך כל הדרך המקדם ייעץ לכם לגבי קידום האתר ויוציא לכם דוחות מסודרים מידי חודש כדי שתוכלו להתעדכן ולראות מה מצב הקידום.

כל זה כמובן על קצה המזלג, אולם מה שנדרש מלקוח, היא סבלנות. קידום אורגני הוא תהליך שיכול לקחת כמה חודשים, הרי כבר אמרנו – כולם רוצים להיות בדף הראשון.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Meet Our Amazing Team

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority
have suffered alteration, by injected humour, or new randomised words.

pic

JOHNATHAN HAWKINS

Head of SEO

Johnathan is our co-founder and has developed search strategies for a variety of clients from international brands to medium sized businesses for over five years.

pic

ALEXANDRA SMITHS

SEO Specialist

Graduating with a degree in Spanish and English, Alexandra has always loved writing and now she’s lucky enough to do it as part of her new job inside our agency.

pic

RICHARD JOHANSON

Marketing Manager

Richard first fell in love with digital marketing at university. He loves to learn, and looks forward to being part of this exciting industry for many years.