שדרוג האתר הוא הזדמנות נהדרת לספק לגולשים אתר חדשני המותאם לכל פלטפורמות הגלישה וכמובן לספק לגולשים חווית גלישה מתקדמת יותר שתאפשר להם לצרוך את שירותי/מוצרי החברה. העברת האתר בצורה שאינה מקצועית תוכל לפגוע בקידום האתר, ולכן המעבר כרוך במשנה זהירות תוך סיוע בחברה מקצועית המתמחה בקידום אתרים.

הסיבות למעבר מאתר ישן לחדש הן מגוונות, יתכן כי מדובר במערכת ניהול מסורבלת, אתר שאינו מותאם למובייל, אתר שאינו מונגש על פי חוק נגישות אתרים, אתר בטכנולוגיה ישנה וכו'. כל אלה הן סיבות מספיק מוצדקות המצריכות את שדרוג האתר והעברת התכנים בצורה זהירה לאתר החדש. ברוב המקרים, כאשר מדברים על אתר שיקודם בצורה אורגנית במנוע החיפוש של גוגל, מומחים לבנית אתרים וקידום אתרים ימליצו לכם לעבור למערכת ניהול וורדפרס, שהיא המערכת הידידותית והטובה ביותר לקידום וניהול האתר.

זה הזמן להכיר את הפניות 301

במהלך העברת האתר הישן לפלטפורמה החדשה, כתובות ה- URL ישתנו, ולכן תפקיד הפניות 301 היא להודיע כי הדפים של האתר עברו דירה למקום טוב יותר. במידה ולא תבצעו את ההפניות המדוברות, גולשים יגיעו לדפים ריקים ובהם יהיה כתוב שגיאה 404. גם מבחינת גוגל הדירוג יפגע, כיוון שהאלגוריתם של גוגל אף הוא יגיע לדף 404.

אז על מה חשוב לשים דגש בתהליך העברת האתר?

לא למחוק את האתר הישן לפני שווידיתם כי כלל הדפים עברו, כמו כן מומלץ לשמור על האתר הישן לזמן מה על מנת להיות בטוחים כי כל ההפניות עברו בצורה תקינה.

בדיקת איכות – חשוב לבצע בקרת איכות של כלל הדפים באתר על ידי כלים שונים המאתרים דפי שגיאה – 404, זאת בנוסף לבדיקה הידנית של כל דף ודף באתר.

כיצד מבצעים את ההפניות?

בשלב זה יש צורך לעבוד בצורה מסודרת ולגייס לעזרתנו את האקסל המוכר. צרו מסמך מסודר עם עמודות, כך תוכלו לעקוב לאחר הדפים שהושלמו. זה הזמן כמובן לעשות סדר באתר ולהוריד דפים שאינם רלוונטיים או לחדש את העמודים באתר עם תכנים טובים יותר ועדכניים. לאחר ביצוע הרשימה ניתן להטמיע את הדפים בעזרת תוספים שונים במסד הנתונים כמו – Database ועוד מיני רבים.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Meet Our Amazing Team

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority
have suffered alteration, by injected humour, or new randomised words.

pic

JOHNATHAN HAWKINS

Head of SEO

Johnathan is our co-founder and has developed search strategies for a variety of clients from international brands to medium sized businesses for over five years.

pic

ALEXANDRA SMITHS

SEO Specialist

Graduating with a degree in Spanish and English, Alexandra has always loved writing and now she’s lucky enough to do it as part of her new job inside our agency.

pic

RICHARD JOHANSON

Marketing Manager

Richard first fell in love with digital marketing at university. He loves to learn, and looks forward to being part of this exciting industry for many years.