קידום אתרים הוא ללא ספק אחד מאפיקי הפרסום האטרקטיביים יותר עבור בעלי עסקים, הרי מאות ואפילו אלפי גולשים נכנסים מידי יום יום למנוע החיפוש של גוגל ומחפשים מידע אודות שירותים שונים, ולכן כל עסק מעוניין להימצא במיקום הראשון בתוצאות החיפוש, כדי לתת לגולש המתעניין את כל המידע הרלוונטי. גוגל עובדת בצורה פשוטה, אולם מתוחכמת. היא מעוניינת להציג לגולשים את התוצאות הטובות ביותר בדף הראשון, ולכן היא מדרגת אתרים בדירוגים שונים, וכלל שהדירוג יהיה גבוה יותר, כך גם האתר יהיה מדורג במיקום טוב.

אז כדי לבחור חברה מקצועית, הבאנו לכם כמה טיפים מצוינים, פשוט לגזור ולשמור!

ניסיון בתחום – יש לא מעט חברות לקידום אתרים, הן צצות ממש כמו פטריות לאחר הגשם ומבטיחות הרים וגבהות ללקוחות, ולכן כדאי לבדוק לא רק את ניסיון החברה, אלה את הניסיון של המקדמים שהיא מחזיקה ברשותה. כמו כן, על העובדים להיות בעלי הצלחות בתחום הקידום וחשוב לבחון היטב את הצלחותיה של החברה.

בקשו המלצות – אין כמו המלצה טובה מלקוחות קיימים, הרי הם בסופו של דבר הם משתמשים בשירותי החברה ויוכלו לספר לכם גם דברים פחות טובים. חשוב לבקש מהחברת הקידום טלפונים של לקוחות ולפנות אליהם כדי לקבל חוות דעת. בשיחת הטלפון תוכלו גם לבדוק תוך כמה זמן חברת הקידום הביאה את האתר של הלקוח לדף הראשון, האם החברה מציעה זמינות מיידית, מעקב, דוחות מסודרים וכו'.

שקיפות מלאה מול לקוחות – חשוב להבין כי מנוע החיפוש של גוגל הוא דינאמי ועובר שינויים מעת לעת, ולכן שום חברה לא תוכל להתחייב לקדם לכם 100% מסך כל הביטויים שנבחרו, אלא במקרה הטוב לפחות 50% ואף פחות. חברה לקידום אתרים שמתחייבת לקדם לכם כמות גבוהה של ביטויים לדף הראשון, היא צריכה להדליק לכם נורה אדומה. חברה אמינה תשקף לכם את המציאות ותתאם אתכם ציפיות מראש ותדגיש כי מדובר בתהליך ולא במשהו שקורה באופן מיידי.

לסיום, תהליך עבודה מסודר – חשוב להכיר את תהליך העבודה מול החברה, הן מבחינת אספקת מאמרי קידום (כדאי לבדוק אם עליכם לספק מאמרים או שהחברה מספקת), כדאי לבחון באיזו תדירות החברה מספקת דו"חות, מתי נערכים שינויים באתר, אפשרויות תשלום ובכלל כל פרמטר אחר שחשוב לכם.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Meet Our Amazing Team

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority
have suffered alteration, by injected humour, or new randomised words.

pic

JOHNATHAN HAWKINS

Head of SEO

Johnathan is our co-founder and has developed search strategies for a variety of clients from international brands to medium sized businesses for over five years.

pic

ALEXANDRA SMITHS

SEO Specialist

Graduating with a degree in Spanish and English, Alexandra has always loved writing and now she’s lucky enough to do it as part of her new job inside our agency.

pic

RICHARD JOHANSON

Marketing Manager

Richard first fell in love with digital marketing at university. He loves to learn, and looks forward to being part of this exciting industry for many years.